OT Re: Kde sehnat ladici kondiky?

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Úterý Květen 22 14:02:15 CEST 2012

1) Děkuji za odkaz na dobrý článek!!!

2) Omlouvám se, ale dodatečně jsem přemýšlel nad tím co se řešilo: že
někdo má doma něco, co se už nedá sehnat (a takových věcí rychle
přibývá) a s prodejem/zveřejněním dělá nějaké 'obstrukce'.
  A řekl jsem si: a proč ne? Dokud to neprodá, tak je to jen jeho.
  A má právo to třeba někomu věnovat zdarma, nebo naopak chtít, aby mu
to dali rakve.
  Je to prostě jeho právo. Jeho právo je i o tom mluvit.
  Je rozdíl mezi eshopem a člověkem.
  Člověk je víc.
  To je vše.
ZU