zajimavy opticky sensor

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Květen 22 10:12:09 CEST 2012

>Treba do astro dalekohledu,

Unika mi, naco, ale nie som astronom a to ani amatersky.

>expozimetru,

To mozno ano, ale nie som fotograf a to ani amatersky... :-) a mam pocit, ze v dnesnych fotoaparatoch je toto uz aj tak zabudovane...

>kalibrace barev v tiskárne podle
>barvy papíru,

To asi nebude take jednoduche, rozhodne v tom bude hrat rolu aj spusta faktorov ktore sa opticky nedaju zistit (typu nasiakavost a krytie)...

>tepelné vyzarování tráva/silnice pro robutky...

Tepelne vyzarovanie je FIR kdezto tu ten (N)IR ide do 950nm (je tam zrejme klasicka Si fotodioda) takze to urcite nie; a na rozoznavanie rozmedzia trava/cesta treba pole snimacov (kameru).

Ale mozno som len zbytocne skepticky.

wek