Nahrada hrotu ERS 50

Cihak na dkv.cst.cd.cz Cihak na dkv.cst.cd.cz
Úterý Květen 22 09:45:19 CEST 2012

Originál hroty se stále prodávají. Nedávno jsem je viděl na Aukru - nabízeli celou sadu v českém i slovenském provedení. A dokonce i náhradní díly k pájce. Dále jsem je asi před rokem roky kupoval u Švagerky v Hradci Králové.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ivan Kiss
Sent: Tuesday, May 22, 2012 9:36 AM
To: HW-news
Subject: Nahrada hrotu ERS 50

Zdravim
Riesim nove hroty na staru ERS 50.
Niekde v mojej hlave mam informaciu, ze dobra nahrada su hroty ERSA: http://www.sos.sk/?str=371&artnum=40174
Dokonca mam za to, ze som sa to kedysi dozvedel v tejto konferencii.

Tak som objednal, dnes dosli a zistujem, ze vnutorny priemer je o cca
0,2 mm mensi a tak nejdu nasadit na rucku.
Skor, ako idem kupovat vrtak 6,7mm a snazit sa dieru zvacsit, pisem sem,
ci nedostanem radu. Neviem ci sklamala moja pamat, alebo je to znama vec
a existuje riesenie...
Jednak nie som presvedceny, ze vrtak je na upravu najvhodnejsi nastroj a
vadi mi aj odstranenie povrchovej upravy hrotu.

Ivan Kiss