Nahrada hrotu ERS 50

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Úterý Květen 22 09:36:11 CEST 2012

Zdravim
Riesim nove hroty na staru ERS 50.
Niekde v mojej hlave mam informaciu, ze dobra nahrada su hroty ERSA:
http://www.sos.sk/?str=371&artnum=40174
Dokonca mam za to, ze som sa to kedysi dozvedel v tejto konferencii.

Tak som objednal, dnes dosli a zistujem, ze vnutorny priemer je o cca
0,2 mm mensi a tak nejdu nasadit na rucku.
Skor, ako idem kupovat vrtak 6,7mm a snazit sa dieru zvacsit, pisem sem,
ci nedostanem radu. Neviem ci sklamala moja pamat, alebo je to znama vec
a existuje riesenie...
Jednak nie som presvedceny, ze vrtak je na upravu najvhodnejsi nastroj a
vadi mi aj odstranenie povrchovej upravy hrotu.

Ivan Kiss