Kde sehnat ladici kondiky? (bylo: OT dlhodoba dostupnost suciastoka sucasti, was: Dotykov? displej 7")

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Květen 21 18:15:31 CEST 2012

Ano, kazdy to vidi z toho sveho uhlu pohledu.
Ale nechcete uz toho nechat?  Uz mi to pripada jako debata  windows
versus linux :-(
Kondiky jsou poreseny, nac si dal placat jatra... navic uplne  zbytecne.

PS: Tusim ze ty zisky byl preklep.... ale rve to oci fest :-)