RE: Kde sehnat ladici kondiky? (bylo: OT dlhodoba dostupnost suciastok a sucasti, was: Dotykov? displej 7") */*

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Pondělí Květen 21 17:31:38 CEST 2012

Zdravím,

Tady se tohle neřeší, zde se řeší, že pekárna upeče chleba, tak aby vydělala, v krámě je chleba za o něco vyšší cenu,
tak aby se krám uživil. A pak příjde spekulant, vykoupí všechno a prodává 10 x dráž.

Ono u chlebu by asi prodělal, žít se dá i bez chleba, ale pokud to udělá u nějakého speciálního zboží, tak např. radioamatéři přestanou bastlit ATU a začnou kupovat hotové *. A ty kondy si od něj koupí jen ten komu v již
stávajícím zařízení odejde a bude u toho hodně skřípat zubama.

* a tím se i sníží vědomosti této skupiny lidí, protože nejlíp se něco naučí praxí.

Honza,
OK1CJH