Kde sehnat ladici kondiky? (bylo: OT dlhodoba dostupnost suciastok a sucasti, was: Dotykov? displej 7")

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Květen 21 16:00:17 CEST 2012

nepocitam, len ma vzdy zarazia tieto argumenty, ktore odzneli. Predsa
pan bud chce predat a preda alebo nechce predat a nepreda. Alebo chce
darovat tak daruje. Alebo nechce aby sa o nom vedelo vobec tak nebude o
tom pisat na internete.
Ale konstrukcia "...len aby sa nerozkriklo ze niekto predava, lebo potom
to niekto vsetko skupi a bude predavat za dvojnasobok" mi pride trochu
zvlastna.
b.