Kde sehnat ladici kondiky? (bylo: OT dlhodoba dostupnost suciastok a sucasti, was: Dotykov? displej 7")

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Květen 21 14:29:28 CEST 2012

a co brani Drbalovi ponuknut to hned za tu dvojnasobnu cenu? Obchod je
vztah medzi predavajucim a kupujucim. Ked chce predavajuci predat
navrhne cenu za ktoru chce predat. Ked kupujuci kupi obidvaja su spokojni.
Bohuzial niektori ludia nechapu ze ked niekto preda inemu a ten iny to
preda za dvojnasobok ze mu nema zavidiet, lebo keby bol dost sikovny
mohol to urobit priamo on.
b.