LCR meter - konstrukce

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Květen 21 14:21:28 CEST 2012

nepouzivam ich z kombinacie nasledujucich dovodov, vacsinou mi vadia
vsetky tri naraz :-)

- znesu len nizky vykon (typ. 10dBm)
- vysoke skreslenie a nizky IP3 pre signaly o zaujimavej amplitude pre
laboratorny generator (0-17dBm)
- dost zle prisposobenie (-10 az -15dB typ.)

Na malosignalove aplikacie su dobre, ale pokial clovek robi s viac ako
0dBm tak je to nepouzitelne.
Napriek tomu ze sa mi to velmi vadi stale musim na pracovne zalezitosti
(0-30dBm) pouzivat relatka.

b.