Vyreseno: Re: Kde sehnat ladici kondiky? (bylo: OT dlhodoba dostupnost suciastoka sucasti, was: Dotykov? displej 7")

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Neděle Květen 20 22:50:34 CEST 2012

Dekuji vsem za predmetne i bezpredmetne prispevky.  Vetsina pochopila, o
co slo. Objednat kondik z druhe konce zemekoule, nebo si ho nechat
vyrobit samozrejme lze, to nikdo nepopira.
Ale o to tu neslo. Ten tunner by pak vysel draz nez cely TRX.
Ja mel na mysli proste dostupnost v CZ ve stylu objednam v  xxxxx, GME,
TME, GES ... a do tydne to mam doma.
V kazdem pripade dekuji i za soukromy odkaz, kde otocne kondy v CZ maji
a to presne takove jake potrebuji ke vsemu za velmi rozumne ceny......

JaKub