Re: LCR meter - konstrukce

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Neděle Květen 20 18:12:29 CEST 2012

Predevsim diky za reakci.
Vezmu to postupne.

DC offset DAC v AD9954.
Nejak to nemohu najit, v DS se v sekci DAC OUTPUT pise jen o Output Offset max 0,6uA to dela na 50Ohmech 30uV *5 je 150uV
Jak to je?
Tusim jsem jiz rikal, ze bych chtel hned za U3 presunout C58 || C60 a tim oddelit DC slozku pred atteunatorem.

C40, to jsem prachsproste obkreslil cili jde o preklep.
On se mi tranzistorovy zesilovac take moc nelibi,stejne jako trafo v obrim feritu, zabiraji hodne mista, ale jak rikate jde to postavit ze soucastek z GESu. Na trafa od Minicircuits jsem koukal, ale zavrhl jsem je kvuli dostupnosti, nenasel jsem je u Farnellu ani zadneho CZ dodavatele.

Zatizeni vystupu filtru na K1 vystup 5.
Pravda, to jsem prehledl, filtr pocita s 50Ohm vstupem a vystup AD9954 je 500k, takto to rozhodi vlastnosti filtru o +-1dB.
Pridam odpror.

U6
Ted nevim jak to tam mam nakreslene, ale puvodni idea byla zcela odpojit OZ,ktery se stara o injektaz DC napeti na vystup v pripade, ze ma byt DC offset na vystupu 0. Vyuziti toho celeho nasledne k rizeni amplitudy na digitalnim vystupu byl pak takovy okamzity napad.

Blokovaci C 100nF
Vychazel jsem z doporuceni Analogu ,ktery ma na eval desce take jen 100nF, puvodne to cele melo chodit jen do 750kHz, DDS vetev jsme pridal az kdyz mi bylo lito nevyuzit moznosti AD9954. V kazdem pripade pridam par 4,7nF C.

Nevite kolik uctuje Mini-circuits jako postovne pri ks objednavkach?
Puvodne jsem jeste uvazoval o nejakem preladitelnem filtru neco jako MAX295 (max 50kHz), ktery by slo vradit za 5x zesilovac, ale nejak na nej nezbylo misto, pokud by se jako trafo pouzilo TT1-6-KK81 a jako zesilovac treba ERA-4+ zbylo by dost mista na dalsi filtr v LCR casti.

Jirka