Kde sehnat ladici kondiky? (bylo: OT dlhodoba dostupnost suciastok a sucasti, was: Dotykov? displej 7")

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Sobota Květen 19 22:21:33 CEST 2012

Dne 19.5.2012 15:21, balu na home napsal(a):
> pokial netrvate na tom aby boli vzduchove tak je malosignalovych
Co to je malosignalovych... nepoznam ten termin...
> ladiacich kondenzatorov na trhu dostupnych plno.

> Od nizkych frekvencii az po GHz modely.
Trimry do 50pF neni problem, stejne tak stiskavaci slidove... Ja
potrebuji , aby to melo osicku na kterou dam knoflik a  aby to vydrzelo
par tisic otoceni.
A sneslo nejaky vf proud...