Re: Re: OT dlhodoba dostupnost suciastok a sucasti, was: Dotykový displej 7"

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Květen 18 18:52:30 CEST 2012

Ahoj Jano,

tie displeje nie su jedinou suciastkou. Pred nedavnom som zistil, ze
napr. obvody pre nabijanie NiMH akumulatorov su obsolete u vsetkych
znamych velkych vyrobcov az na jedineho, ktory sa tym padom stal
monopolom pre tuto oblast. Ked sa musi uz redesignovat tak ci tak, tak
sa naskyta otazka, ci pouzit nahradu, ktora potrebuje navyse asi 6
suciastok a nepotrebuje chladic, alebo zvolit novy nevyskusany svab od
mopolneho vyrobcu a bastlit... Mimochodom, zivotnost tohto svabu bola
cca 17-20 rokov.

Ono to ma aj iny rozmer a to certifikaciu a s nou spojene poplatky.
Pokial chces nieco robit seriozne tak certifikovat musis kazdych
zhruba 3-5 rokov, pokial ti platia prislusne merania a certifikaty. A
ked ta uz tlaci do redesignu aj certifikacia, nestoji za uvahu vyrobok
kazdych 3-5 rokov inovovat a pouzit suciastky poplatne danej dobe?

A.

Dňa 18. mája 2012 18:07, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: