Re: flexi GSM anténa

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Pátek Květen 18 12:41:54 CEST 2012

Nevim kolik toho chcete, ale za 20Kc si tu antenu muzete maximalne vyleptat na DPS a jeste toho musite delat spise stovky ks jinak se te cene nepriblizite ani s s tistakem na FR4
Pokud vam staci radove 10ks, tak udelam reklamu jednomu z celnu konference

http://www.soucastka.cz/inshop/scripts/detail.asp?ItemID=7892&Level=459
http://www.soucastka.cz/inshop/scripts/detail.asp?ItemID=7913&Level=459

Jirka