RE: Obchod s Ukrajinou.

Pátek Květen 18 11:13:24 CEST 2012

S GOSTem v Praze uz jsem mel co do cineni pro vyvozu do Ruska,
tak jsem se na ne obratil. Mam od nuch cerstve vyjadreni, ze Ukrajinu nedelaji.
Na UkrSEPRO mi dali kontakt, ale radeji bych nekoho v Cesku.
Zkusil jsem poslat dotaz na jejich velvyslanectvi.
Nevim, jestli tam plati normy GOST nebo jestli maji nejake vlastni.