Fotoaparat s dalkovym ovladanim

Dawid Ferenczy ferenczy na volny.cz
Pátek Květen 18 09:35:52 CEST 2012

Puvodni  zprava  "Re: Fotoaparat s dalkovym ovladanim" od "Pavel Kadečka (hw-list na list.hw.cz)" z 17.
května 2012, 10:42:41,
msgid:CAE=fyGY8n6956KYFDzw5wkUi8L6No5NZr5NrGg3Vu4ao0EvDHw na mail.gmail.com (962 bajtu):

PK> Když  mě  naposledy  fotili  na  pas,  měli  na úřadě nějaký Canon přidělaný v okýnku na nějakém
PK> výsuvném držáku (dokonce vzhůru nohama) a ovládali to zřejmě z PC.

Jaky muze byt duvod uchyceni fotoaparatu vzhuru nohama?

Ja  jinak  zkousel  ovladat  Canon  EOS  600D  upevneny na stativu pres USB z PC pomoci programu EOS
utility  a  slo to docela hezky. Ten SW ma spoustu funkci na usnadneni fotografovani, prip. pridavne
funkce,  ktere  samotny  fotoaparat  nema,  napr.  to  casosberne  fotografovani.  Myslim,  ze profi
fotografove,  co  maji  fotoaparat  pripojeny  k  PC  na  nej  nemusi  ani  sahnout, pres PC to je i
pohodlnejsi.

Pisu sice o zrcadlovce, ale treba to pro inspiraci pomuze.

--
S pozdravem,
 Dawid Ferenczy