Re: Dotykový displej 7"

Čtvrtek Květen 17 16:19:56 CEST 2012

A displej poskládat z LEDek? ;-)

Já se potkávám s různými upgrady zařízení s PLC, např. tester v
automobilce (nebo u některého dodavatele dílů pro automobilky) se
doplní o facelift, nový model atd. a pořád to běží na původním PLC.
Nedávno jsme měnili průmyslové PC (montáž do dveří rozvaděče) právě za
kancelářské a do dveří se dal jen dotykový LCD monitor.

Když je upgrade většího rázu, vymění se PLC za novější, a programátor
upraví starý software. Jednou jsem zažil i přepisování softwaru z PLC
Siemens do PLC Allen Bradley ;)

Ale nejsem programátor, mě zajímá jenom HW. SW řeší někdo jiný.

P.K.