Re: Dotykový displej 7"

j s jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Květen 17 12:30:01 CEST 2012

Ste ochotny dat komercny tablet, netbook alebo podobnu vec - ktora je
robena na planovanu zivotnost 2 roky v izbovej teplote (teda tam kde
to bezny zakaznik bezne pouziva) bez dalsieho servisu a dostupnosti -
do zariadenia, ktore ma fungovat pokial mozno dlhodobo a reprezentovat
Vasu spolocnost s Vasim menom? Nechavam tuto otazku otvorenu.

Niekde tym smerom asi smerovala poznamka kolegu Vaiza o tom, ze
vyrobca sa snazi o dlhodobu dostupnost, teda ze ked zakaznik o dva
roky rozbije displej, mate to cim nahradit,