Re: Tepelny sum odporu?

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Čtvrtek Květen 17 10:28:09 CEST 2012

Vlastne ano, dokonce jsem cekal i odpoved jakou jsem dostal od pana Andela. Jen mi to castece prislo divne.

Na problematiku sirky pasma zesilovace me jiz upozrnil pan Kucera.
Jako reseni jsme jednotlive stupne v zesilovaci predelal vlastne na aktivni filtry typu dolni propust s zesilenim 10x,
Filtr dolni proust 3radu  pro 1MHz mi vychazi takto, respektive kazdy stupen by pak mel vypadat takto.
http://files.uloziste.com/2c3df4460e30ff2d/OZLPF.jpg
Charakteristika filtru by mela byt nasledujici
1.0MHz +19,6dB
3.3MHz +  0,0dB
7.4MHz - 20.0dB

Je to tak spravne, respektive resi se dany problem takto?

Dekuji

Hutta