Vodomer s impulsnim vystupem

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Květen 16 22:25:41 CEST 2012

 16.5.2012, 22:20:09

Osobne povazuji za vhodny kompromis, elektricky ventil na privodu
synchronizovany s alarmem. Kdyz v dome nikdo neni, je privod uzavren a
havarie nehrozi, kdyz je nekdo v dome, tak na pripadnou havarii rychle
prijde a skody budou jen male. Problem muze byt, jen v pripade
kriticke havarie v noci, kdyz vsichni spi. Holt i za jednoduchost je
treba necim zaplatit.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz