Zapojeni 3f prutokoveho ohrivace

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Květen 15 11:49:28 CEST 2012

 15.5.2012, 11:43:37

Ano, navzdory rozsirene predstave, je vodivost vody vetsinou dost
mala.
Drive se v oblasti vn hojne uzivaly tzv. expanzni vypinace. Jmeno je
odvozeno od expanzinu, ktery slouzil k zhaseni oblouky. A expanzin neni
nic jineho, nez voda s prisadami (glycerin, ethanol, barvyva, ...).
Je ale pravdou, ze ta voda na vyrobu expanzinu je destilovana, coz je
zatracene podstatne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz