Digitalni domacnost?

Snehulak snehulak na gmail.com
Úterý Květen 15 07:02:52 CEST 2012

S tou deskou si hraji zrovna pro domaci HTPC pocitac. Zatim mi na nem bezi
ubuntu LTS a takovy maly domaci server. Konkretne je to tato:
http://www.alza.cz/gigabyte-e350n-usb3-d223002.htm

Proti Atomu D520 je vykonejsi , navic linux podporuje prakticky vsechen HW
takze vse bezi "out of box" . Zkousel jsem debian sqeeze, MythTV a ted to
ubuntu . Na druhou stranu na podobnou spotrebu(kolem 30W) jako ma tato
deska se dostanu v pohode s nejakym I3 intelem a mam v zaloze daleko daleko
vetsi vykon. Deska ma 1 PCIE slot a v ni mam DVB-T kartu a taktez funguje
bezproblemu . Jedina nevyhoda pro nekoho je , ze postrada WIFI.

snehulak