Velky LED display.

Milan Kořínek korinekm na elektlabs.cz
Úterý Květen 15 00:18:49 CEST 2012

Zdravím,
shodou okolností jsem minulý rok dělal jednoduchou časomíru na závody
mopedů pro dobrovolné hasiče u nás. Použil jsem LED displej z TME, který
je zabudovaný v proskleném rozvaděči se stinítkem z plechu. V této
konfiguraci je displej relativně dobře čitelný.

Fotografie:
http://imaginaryworld.xf.cz/mesyfar/img/index.jpg
http://imaginaryworld.xf.cz/mesyfar/img/aboutMesyfar/01_2011.jpg
http://imaginaryworld.xf.cz/mesyfar/img/hardware/1.jpg

PS: Na jakém principu snímáte průjezd jezdců cílovou rovinkou?

S pozdravem Milan

--
Milan Korínek
Elekt Labs s.r.o.