Vodomer s impulsnim vystupem

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Pondělí Květen 14 23:55:06 CEST 2012

Dne 14.5.2012 21:26, DeeJay napsal(a):
> Zdravim zucastnene
>
> budu doma delat nejakou upravu na rozvodech vody (rodinny domek) a rad bych
> si na nejake pristupne místo dal vodomer pro vlastni orientaci, abych
> nemusel lezt do sachty pred domem. Chtel bych,ale z toho vodomeru nejaky
> vystup jestli  je odber vody - nejde ani o mnozstvi ale spis o to, ze nekde
> tece voda. Jde mi o signalizaci jestli nekde neproteka hajzlik,deti
> nenechali pustenou vodu a nebo jestli nekde nepraskla hadicka - ono zjistit
> to az za pul dne nebo za tyden to muze byt u treti varianty pekne nadeleni.
> [...]

Něco podobného jsem z přesně stejných důvodů řešil před časem, nakonec
bylo z několika stovek několik tisíc, protože větší průměry lezou do
peněz :-)
Měl jsem podobné požadavky, jen jsem potřeboval vodoměr na DN25 přívod,
k tomu hlavici, která by byla ochotná počítat od jednoho litru/impuls a
slušné servo s kulovým ventilem. Po nějaké době strávené neplodným
hledáním jsem od člověka, který se MaR zabývá profesionálně, dostal tip
na vodoměry Sensus a ventily Belimo. Pro odečet jsem koupil vodoměr
Sensus 420 s impulsním odečtem HRI u Kapky
(http://www.kapka-vodomery.cz/e-shop/vodomery/domovni-vodomery/sensus-620-405-420-820/sensus-420).
Pro uzavírání jsem koupil kulový ventil Belimo R225, Rp=1" se
servopohonem LR24A (v Ostravě u SAR MONTÁŽE).

JF