Vodomer s impulsnim vystupem

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Květen 14 21:55:27 CEST 2012

Nevim, jak to ma namyslene autor puvodniho prispevku.
Ja jsem si to ale udelal doma tak, ze kdyz protece kontinualne vice
nez 60l vody, tak se automticky uzavre ventil na vstupu do baraku.
Tlacitkem se da hlidani na 15 minut vypnout, ale pokud vim, tak to
tlacitko snad nikdy nikdo nepouzil (mame i vanu, ale stejne vsichni
pouzivaji sprchac, a tam je za provozu vzdy nejaka prodleva na
namydleni-se atd.).
Ja jsem pouzil hotove pulzni vodomery od http://www.trasco.cz/ ,
dneska bych ale upravil bezny vodomer instalaci hallovy sondy
(to Trasco je tak taky delane).

PL

From: "J.Polivka" <jpolivka na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, May 14, 2012 9:40 PM
Subject: Re: Vodomer s impulsnim vystupem

Zdravím,
píšete o dětech a tak předpokládám, že je tam i manželka či přítelkyně.
Když jste doma, tak je tam zřejmě i manželka a i děti.
Vaří se jidlo, myje se nádobí, myjou se, chodí na záchod.
Když jste v práci, tak stejně tak.
Jde tedy jen o dobu, kdy jste na dovolené ? nebo o dobu, kdy se dům uzamkne a nikdo není doma.
Někdo se vrátí dříve a bude falešný "poplach".
Když jste na dovolené, tak zavřete přívody.
Nepochopil jsem, jakou dobu, kdy poteče voda "zbytečně" chcete vychytat.
Nebo chcete odchytit nějaké nadlitimní množství, které proteče ?
Jindra Polívka