Osazovani DPS - automat

Jiri Polasek jurp na volny.cz
Neděle Květen 13 13:13:03 CEST 2012

Mno, ted to bude vlej vylej. Ale po kontrole toho zbytku to tak bude
spise do casove ztraty. Ovsem ty nervy mi nespravi ani Chocholousek.

Zatim nemam sitotisk a reflow pec ale tohle mne donutilo se
1) poohlednout po jine firme v okoli - snad to vyjde
2) zacit sin mapovat trh s cenami sit a peci

JURP