Osazovani DPS - automat

Josef Šíp sip na raab.cz
Neděle Květen 13 11:19:43 CEST 2012

Pod toto se muzu podespat, u osazovani premysli a cokoliv hned resi.
Bohuzel se nam u 2 zakazek nidky nepodarilo nejak domluvit nejaky termin
vzdy to trvalo cca o mesic dele.
Mimochodem po dodani osazenych desek jsme je pak jeste asi mesic dva uhaneli o fakturu :-)
Ale desky byly osazene spravne, soucastky si sehnali sami, vse fungovalo.

J.S.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of balu na home
Sent: Sunday, May 13, 2012 10:43 AM
To: HW-news
Subject: Re: Osazovani DPS - automat

V MARKOMe osadzuju dobre ale je pravda ze v minulosti nemali pocitacovy system sledovania zakazok, namiesto toho pouzivali kupickove hospodarstvo, co je na vrchu ma prioritu. Tym ze maju dost zakazok zacina to byt neefektivne, podobne ako ethernet. Kto najviac krici ten sa dostane na radu prvy. Verim ze sa toto uz posledne leto zmenilo.
U Markomu sme osadzovali aj my dlhe roky. Potom sme prave z tohoto dovodu presli ku inej firme. Tam boli dodacie doby sice kratke ale pri osadzovani velmi nerozmyslali. To co bolo v dokumentacii a v krabici to osadili. Bohuzial to viedlo k tomu ze bolo treba vymenit cip na celej serii dosiek. Po serii takychto prieserov sme sa vratili zase k Markomu.
Musim konstatovat ze napriek tomu ze niekedy nie su moc organizovani osadzovanie u nich ma urcitu pridanu hodnotu, ktora sa vyuzije specialne u malych serii a prototypov.
b.