Vyroba DPS v Cine?

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Květen 12 16:22:24 CEST 2012

 12.5.2012, 16:11:49

Nejvetsi cast koncove ceny vetsiny zbozi, dnes tvori marze obchodnika
a eventualne zpracovatele. Pokud to obchodnici a zpracovatele
prepisknou, muzu se na ne vykaslat a nakoupit primo od hnojare, tedy
pokud nebude hnojar moc daleko.
Bude-li nejblizsi hnojar na druhem konci evropy, jak dlouho asi bude
obchodnikum trvat, nez zvednou marze na dvoj troj ci petimasobek ?
Ale treba mi mezi tim, nejaky ekonom "dokaze", ze porce vypocetniho
vykonu, je k obedu lepsi nez rizek s bramborem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz