Vytuhly displej s P87C51

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Květen 11 21:04:33 CEST 2012

Zdravím,

> Dporučuji mobil rv. <2000, pro jistotu <1998, protože ty dají 8W, zatímco
> nové jen 2W nebo ještě méně.

To musím trošku nesouhlasně mumlat :-). Mobily určené do ruky a k hlavě 8W
nesměly dávat nikdy. Jo, NMT kufry samozřejmě ano, ale ruční modely měly
taky max. 4W a u GSM to tuším byly 3W.
  Druhý aspekt je, že takových 8W by vyžahlo baterii (zejména tehdejší nic
moc kapacitní NiCd/NiMH) velmi, ale opravdu velmi rychle.
  Třetí aspekt je, že výkon mobilu si řídí síť a ta by mu těch 8W rozhodně
nedovolila, i kdyby to uměl.

> PC se chovaly divně se starými NMT mobily, stačilo na PC bednu postavit
> základnovku s anténou (takový ten 5L kanystr, dole aku, nahoře rádio) a PC
> pak vyváděl psí kusy. Na výstavě nám všechno fungovalo, dokud nepřišel šéf
> a nepostavil tam ten telefon.

Ano, o tom mluvím, NMT kufr se nepočítá.
Já jsem jednou zavysílal ruční 5W Motorolou (radiostanicí, ne mobilem)
v blízkosti velikého CRT monitoru, za který jsme dali asi 20 klacků, a ono
to prsklo a bylo po něm. Zkusili jsme druhý, jestli to nebyla náhoda, a
ono to zase prsklo a bylo po něm taky :-). Inu, byly nové, záruka to jistila
:-).

Zdraví Pavel