Vytuhly displej s P87C51

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Pátek Květen 11 18:22:22 CEST 2012

zkuste prilozit/priblizit vyzvanejici mobil, taky dobrej test :-).
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vladimir Nerud
Sent: Friday, May 11, 2012 6:17 PM
To: HW-news
Subject: Re: Vytuhly displej s P87C51

Jestli tomu dobre rozumim, je tam pullup rezistor, ktery drzi RST na log 0?
No s vysavacovo atd. jsem to fakt nezkousel :o)). Jen jsem kolem rejdil s trafopajkou. Pristi tyden zkusim jeste potrapit vrtacku nebo flexu. Kez by se mi to podarilo, abych mel jistotu, ze pripadna uprava byla co platna.

Vladimir