Vytuhly displej s P87C51

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Pátek Květen 11 16:51:23 CEST 2012

Dobre odpoledne,
po tydnu jsem se vratil k zarizeni a pokracoval ve zkoumani. Vysledek je:
-procesor s diplejem ma opravdu RST vstup pripojeny pres 100p (oprava,
puvodne jsem se spletl a uvedl 10p) keramiku na zem a NIKAM jinam.
-druhy procesor ma u sebe ADM708 a jeho resetovaci vystup pin8 je PRIMO
propojeny s RST pin9 te druhe 87C51
Otazka zni - propojit pin8 ADM708 i s druhym procesorem (nesel by vyuzit
vystup pin7, kde je reset invertovany?),
nebo je lepsi reseni, co navrhuje Kosta (1uF mezi VCC a RST)

Dekuji
Vladimir

PS. nasimulovat zavadu se mi zatim nepovedlo

-----Původní zpráva-----
From: Jan Waclawek
Sent: Friday, May 04, 2012 10:17 AM
To: HW-news
Subject: Re: Vytuhly displej s P87C51

>Vratim sa k technike  :-)
>Hlavne ak ten druhy procesor ma vstup Reset osetreny seriozne (napriklad
>nejakym svabom), som presvedceny ze by stacilo tieto vstupy oboch
>procesorov
>iba navzajom prepojit.

No, ja si myslim, ze to tak praveze je...

Velka kniha hovori, ze ten resetovaci obvod ma spolahlivo zresetovat mcu v
pripade poruch na jeho napajani, ergo, resetovaci obvod ma svojim
"onuchavacim" vstupom (co obvykle sa rovna jeho napajanie) sediet co
najblizsie k napajaniu ochranovaneho mcu (a samozrejme zemami tiez).

Preto je uplne najlepsie mat tie resetovacie obvody priamo zabudovane na
cipe, co tu z historickych dovodov nie je.

wek