RE: line-in ovladač reproduktorů

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Květen 11 08:29:07 CEST 2012

Reproduktory ale predsa maju napajanie a to musi byt zapnute aby mala byt z coho napajana
ta detekcia signalu. A samotny zosilnovac ma v klude minimalny odber (mozno mensi nez straty v zdroji)
Takze ja by som to nechal permanentne zapnute, maximalne by som prelepil kontrolku aby nerusila :)

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Lukesh
Sent: Friday, May 11, 2012 2:28 AM
To: HW-news
Subject: Re: line-in ovladač reproduktorů

Dejte si tam klidně to čemu rozumíte.

Já bych tam dal tranzistor ve třídě C, tím bych to zároveň usměrnil, pak přes diodu na filtrační kondík, další tranzistor, relé. To jak tím relátkem neodprásknout ten tranzistor co ho budí doufám víte.

No anebo to jde udělat úplně jinak, podle toho jak to připojujete, existují konektory kde je rovnou přepínač.