OT: Kvizova otazka pro Linuchare [Was: OT Linuch]

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Květen 10 10:28:27 CEST 2012

Zdravim,
  pri prilezitosti tohoto threadu si dovoluji vznest malou kvizovou otazku
pro mistni penguinofily :-).
  Otazka zni: Jak pristoupit k obsahu adresare, pres ktery je namountovan
              nejaky filesystem ?
  Podminky reseni:
  - Namountovany filesystem nesmi byt behem pristupu k puvodnimu adresari
    nedostupny (odmountovany ci podobne zneschopneny) ani jinak nesmi byt
    omezena cinnost operacniho systemu
  - Pred namountovanim neni puvodni adresar nikde referencovan (tj. nelze
    vyuzit to, co mozna bylo pricinou problemu vzneseneho pri puvodnim
    dotazu)
  - Neni povoleno pouzivat specialni nastroje pro vyvoj a debugging
    filesystemu
  - Je povoleno vyuziti rootovskych prav.
  - Jednodussi reseni (mensi pocet prikazu) jsou hodnocena lepe :-).

  Zdravi Pavel