embedded video - vývojový kit

Zdenek_Z zexy na centrum.cz
Středa Květen 9 22:26:43 CEST 2012

Zdravím,

mám BF561-ezlite, obsahuje dual-core blackfin ADSP-BF561 . Tento
procesor beží na max 600MHz (2400MMACS), každý z jader má k dispozici
PPI (parallel peripheral interface) pro připojení video enkodérů nebo
dekodérů pro zpracování videa, LCD, rychlých paralelních ADC/DAC.
Podporuje i formát ITU-R 656. Cena čipů není vysoká a díky českému
zastoupení (AMTEK) jsou velmi dobře dostupné i v malém množství.

Kit obsahuje po jednom enkodéru a jednom dekodéru, každý je připojen na
extra PPI sběrnici. Na desce je i rozšířující  konektor (rozteč 1.27mm)
, kde vytáhnete z procesoru prakticky cokoliv. Dvě kamery tedy po
vybalení kitu z krabice nepřipojíte, jedině jednu přes video dekodér a
tu druhou přes sběrnici PPI, nebo rovnou obě přes sběrnice PPI. K
dispozici je poměrně dost knihoven nejen pro zpracování obrazu, práce ve
vývojovém prostředí (VisualDSP) je alespoň z mého pohledu velmi efektivní.

Zdeněk