[OT] Chybi porty ve spravci zarizeni

Středa Květen 9 12:16:57 CEST 2012

Dne 9. května 2012 11:41 Snail Instruments
<snail na snailinstruments.com> napsal(a):
> Coby jednooky mezi slepymi jsem se prichomytl k napravovani pocitace. Je to
> notebook s Vistama, nefunguje tiskarna HP1010. Ve vlastnostech tiskarny jsou
> v zalozce pripojeni v seznamu porty LPT1-3 a COM1-4, ale ve spravci zarizeni
> polozka porty uplne chybi. Notebook uz tady nemam, ale je docela mozne, ze
> zadne COM natoz LPT porty nema, nepodival jsem se. Mam z toho delat nejake
> zavery? Zkusim jeste tiskarnu odinstalovat a znovu nainstalovat (nemel jsem
> ji fyzicky pritomnou), jenom abych nehledal na nespravnem miste.

Tiskárna je na USB? Pak by tam měl být port USB001 nebo tak něco,
určitě ne LPT nebo COM. Jinak tady mám WXP a ve vlastnostech tiskárny
jsou mj. taky LPT1-3 a COM1-9, zatímco ve správci zařízení jen LPT1 a
COM1,4,7,9 (kromě COM1 jsou to nějaké bluetooth porty).

P.K.