Re: [OT] Chybi porty ve spravci zarizeni

Středa Květen 9 12:16:49 CEST 2012

Neni to podobny problem jako muj?
Mam tiskarnu HP LaserJet 1000 a chtel jsem ji nainstalovat pod wokna
co maji synove doma.
Po nekolika pokusech jsem se dostal na forum, kde bylo konstatovano,
ze nova wokna tuhle tiskarnu uz nepodporuji - snad nejak pod XP mode,
ale to nevim co je.