Re: Doručování UDP paketů v síti O2

Peter Bosnak lajost na zoznam.sk
Pondělí Květen 7 10:36:53 CEST 2012

>U UPC jsem byl a bylo to přesně tak - psal jsem tady o tom, jak mi

>rychlost downloadu padla z 10 (no dobře 6-7) Mbit někam na 0,5 Mbit a

>podle nich to bylo v pořádku. (Zatímco upload běžel pořád cca 1 Mbit,

>tj. byl dokonce rychlejší než download.) Navíc jejich test internetu =

>stažení souboru z JEJICH testovacího FTP. Pokud tohle funguje, podle

>UPC je vaše připojení v pořádku, že se to do zbytku světa plazí, to

>UPC nezajímá.

>P.K.

S UPC mám najhoršie možné skúsenosti. Najprv s káblovou televíziou, kde
postupne zrušili väčšinu staníc a nechali len tie, čo sú zadarmo. S
internetom podobné ako uvádza P.K. Jeden čas bežne prerušovali vysielanie na
poskytovaných TV kanáloch a vkladali tam svoje reklamné bloky. Pozerali ste
futbal a na 10 minút ho prerušili. Potom sa človek divil, kedy vlastne tie
góly padli. Keď som to reklamoval, tak mi tvrdili, že nič neprerušujú. V
živote by som si nedal už od UPC pripojiť ani žehličku, aj keby to bolo
zadarmo. P.B.