OT: DVD prehravac s prehravanim DVD-ISO z USB

Jindroush kubecj na asw.cz
Neděle Květen 6 14:22:06 CEST 2012

S WD TV live neni prakticky zadny problem, zatim prehral uplne vsechno,
vcetne tech isos.
DVD obcas cukaji, ale predpokladal bych spis, ze je to nejakym
nedostatkem na 'ceste' ze Synology.
Zkousel jsem i ta ruzna HD dema s mnohozvuky apod, dtto zadny problem

Tim Synology jsem omezil pocet pod-televiznich krabicek na 3 - DVD
(obcas), WD TV a Wii.