[OT] Jak nahrat sbor

Pátek Květen 4 21:22:29 CEST 2012

No já mám třeba tohle http://www.music-store.cz/testy2.asp?ID=1870 a i
když ty mikrofony v tom mají výrazně větší šum než stařičký
zmodernizovaný Neumann KM54 (místo elektronky je tam FET), na to co od
záznamu chcete, to úplně vyhovuje. Myslím že hluk v sále plném lidí je
větší, než šum těch mikrofonů :-) takže nějaké lepší elektrety vám na
ten záznam úplně stačí - nejlépe nějaké to stereo dvojče. Třeba tohle
http://www.audiovybaveni.cz/detail.php?info=391 je sice dražší, ale už
máte vyřešené napájení a nemusíte řešit fantom. Podle udávaných
parametrů to vypadá velice dobře. Levnějších stereomikrofonů ke kameře
najdete taky spoustu, ale potřebují obvykle napájení z kamery. Ke
zvukovce je lepší to zesílit a připojit do linkového vstupu. Nebo najít
zvukovku s lepším mic vstupem.

Anděl