OT Pekna raketka

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Květen 4 10:22:43 CEST 2012

tak nejen na univerzitach - kdyz zapatrate tak najdete, ze se obcas par
nadsencu sjede a ...

no tak neni treba ani raketu vypoustet - ted jsem se o tom bavil s
kamaradem - nejvetsi pakarna je pry ten TPH motor (odliti a slozeni
paliva), vsechno ostatni je v podstate uplne nepodstatne a trivialni

jde o to ho navrhnout tak aby pracovni tlak nebyl ani velky (vybuch) a
ani maly (neskodne to shori) a aby pri chodu nedoslo k mikrotrhlinam a k
jednomu z vyse uvedenemu ukazu

Radek Vicek