Vytuhly displej s P87C51

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Květen 4 10:17:33 CEST 2012

>Vratim sa k technike  :-)
>Hlavne ak ten druhy procesor ma vstup Reset osetreny seriozne (napriklad
>nejakym svabom), som presvedceny ze by stacilo tieto vstupy oboch procesorov
>iba navzajom prepojit.

No, ja si myslim, ze to tak praveze je...

Velka kniha hovori, ze ten resetovaci obvod ma spolahlivo zresetovat mcu v pripade poruch na jeho napajani, ergo, resetovaci obvod ma svojim "onuchavacim" vstupom (co obvykle sa rovna jeho napajanie) sediet co najblizsie k napajaniu ochranovaneho mcu (a samozrejme zemami tiez).

Preto je uplne najlepsie mat tie resetovacie obvody priamo zabudovane na cipe, co tu z historickych dovodov nie je.

wek