Vytuhly displej s P87C51

Kosta info na mcu.cz
Pátek Květen 4 09:11:44 CEST 2012

Dne 4.5.2012 8:24, Vladimir Nerud napsal(a):
> Zmeril jsem desku s displejem a je to, jak jste predpokladal - na pinu
> 9 rst je ta keramika (10pF) s druhym koncem na zemi. Nikam dal to z
> pin9 nevede. Tu druhou desku tady doma ted nemam, takze zmerit zatim
> nemohu. Ten druhy procesor zjevne funguje, regulace "seknuta" neni.
> Naskyta se (mozna naivni) otazka - je mozne propojit  RST vstupy 9
> obou procesoru?

Nechci být válečný štváč,
ale tohle snad nemyslíte vážně. Na RESET u x51 ce přece vždy připojoval
C do plusu, R do mínusu, konkrétně u P51 by měl RESET být v H po dobu
dvou period CLK no a na to je snad 10pF, ještě k tomu na L snad hodně
málo. Berte to tak, že jste z RESETU udělal celkem pěkný generátor
náhody :) Ono to někdy snad i může fungovat, ale je to prasárna, za
kterou by se měli měl vracet diplom a ruce dávat do klády

S pozdravem
Kosťa