PT100 Typ DIN nebo JIS

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Čtvrtek Květen 3 21:50:37 CEST 2012

Nejsem znalec, ale řekl bych, že každé bude jiná tabulka (norma) hodnot
čidla odpovídající teplotě.
Navádí mne k tomu prvý odkaz z google při zadání pt100 din
http://www.iqinstruments.com/iqshop/technical/pt100din.html
  kde vyjede tabulka hodnot a třetí odkaz při zadání pt100 jis
http://www.pyrosales.com.au/media/docs/General_RTD.pdf
  kde je napsáno, že Vám čidlo udělají kalibrované dle PT100-din nebo
dle PT100-jis
Milan