NiCd baterie ... Re: Jak funguje digitalni elektromer?

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Květen 3 11:23:38 CEST 2012

Kapacitu jsem meril tusim pred 6 lety a u tech deseti clanku se
pohyboval mezi 60-80% puvodni udavane kapacity 40Ah.

Coz pravda, neni ani zdaleka 100%, ale kdyz si vezmu v jakych silenych
podminkach ty clanky fungovaly, ze nektere byly dokonce napul suche (tak
jsem je koupil), lezely leta vybite, v roce 2002 byly cca 24h zatopene
Vltavou pri povodni atd.

Pokud tedy vezmu, ze po cca 45 letech tohodle sileneho zachazeni maji
baterie vic nez 50% kapacitu tak to beru jako baterka neveky..

dokonce jsem to nasel v archivu
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2005-July/247349.html

Radek Vicek