NiCd baterie ... Re: Jak funguje digitalni elektromer?

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Květen 3 11:05:07 CEST 2012

Hmm tak to je teda racha - vicemene jsem to cekal... :-(

Ono zase na druhou stranu - mam doma baterii (z nejakeho vojenskeho
vyprodeje po revoluci) 10 NKN 40 z roku 65 a pak jeste par kusu NKN 10
jeste starsich - coz je v podstate to same co ted vyrabi ferak, jen to
ma kovove nadoby misto soudobych plastovych a tem baterkam nic neni -
pokud nezdegraduje elektrolyt tak fungujou - a tak jen staci cas od casu
jej vymenit - pouzivam KOH s primesi LiOH. Takze asi jsou naveky.

Ta cena je ale realna asi opravdu jen pro fabriku.

Radek Vicek