WXP se nevypínají

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Květen 3 00:38:02 CEST 2012

On 2. 5. 2012 22:35, Miroslav Draxal wrote:
> Dobrý den,
>   Zkuste skočit do stavu nouze, počkat až přestane chroustat HDD a poté
> restart. PC také na cca 5 minut vypněte do 220V. Jednou mi pomohlo až
> vyjmutí baterie CMOS. Počkal jsem zase 5 minut poté vrátil baterii a zapnu.
> Pak celé PC zase běželo OK. Proč? Nevím, podle mě si to do nějakého
> integráče něco zapsalo a prostě to v tom registru zůstalo. Nijak jinak si to
> nedovedu vysvětlit. Stalo se to na několika PC rozdílných konfigurací. Míra

To co popisujete pomaha, ked zblbne sietovka (sietova karta), pripadne
ovladace k nej. Mam to overene tiez viackrat (na roznych PC), staci
odpojit od napajania na cca 5min, t.j. vypnut SB napajanie zakladnej
dosky a tym aj LAN adapter v chipsete. Tiez nepoznam pricinu, ale vzdy
bol problem s odhlasenim sa, alebo prihlasenim sa do domeny, alebo
workgroupy a to aj v pripadoch, ked ziadna nebola
nastavena/nakonfigurovana. Toto sa prejavuje ako spomalenie vypinania,
pripadne startu Windows

miro