OT: WXP se nevypínají

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Středa Květen 2 22:25:17 CEST 2012

Stala se mi taková věc, omylem jsem vytáhl z USB portu Flash disk když
byl připojen s otevřeným adresářem  v Total Comandru .
Disku se nestalo nic, ale od té doby mi nejdou XP normálně vypnout.
Když dám vypnout, zobrází se přesýpací hodiny a nic se neděje.
Přes Ctr Alt Del a Vypnutí se to sice vypne, ale trvá to strašně
dlouhou dobu. ( cca 5 minut).
Je to už tři dny a situace se nemění.  Je to na přeinstalaci a nebo se
to dá někde v registrech opravit ?
Hledal jsem na Internetu ale tam se řeší jen zkrácení doby timeoutu
pro jednotlivé programy, ale to není můj případ.
Před tou nešťastnou chybou to fungovalo normálně.

--
Zdravi
Jirka OK1MWW