OT: zmena skupenstva a zmena vzdelanosti

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Květen 1 13:56:06 CEST 2012

 1.5.2012, 13:45:31

S pravdepodobnosti hranicici s jistotou se nejedna o zelezo, protoze
a)zelezo po ochladnuti z cerveneho zaru nebo dokonce vyssi teploty neni
 leskle ale byva pokryte vrstvou tmavych oxidu
b) v case cca 1:50 je videt, jak se material zacina tavit, ale jeste neni
 ohraty ani do cerveneho zaru, pricemz teplota taveni Fe je podstatne
 vetsi.

Pro vznik indukovanych proudu neni potrebny magneticky material, staci kdyz je
material vodivy, a levitace je IMHO dana zvlastni konstrukci civky,
kdy prvni zavit ma opacny smer vinuti nez zbytek a k levitaci dochazi
na jejich rozhrani.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz