Nebyl nalezen subjekt

Středa Březen 28 06:39:12 CEST 2012

> M=E1 =FAvaha je  takov=E1, =BEe pokud p=F8ijde na port 25 jak=FDkoli =
mail z=20
> venkovn=EDho netu, kter=FD m=E1 ve sv=E9 hlavi=E8ce FROM kohokoli ze =
zam=ECstnanc=F9=20
> firmy, je to podvrh. V=B9e co b=ECh=E1 na vnit=F8n=EDm subnetu je OK. =
Jen=BEe,=20
> existuje n=ECco, kde se to d=E1 nastavit? V=E8era jsem proj=ED=BEd=ECl =
cel=E9 kerio=20
> kontrol, tam jsem takovou mo=BEnost nena=B9el, a v SBS mailov=FD =
server, tam=20
> jsem tak=E9 nic neobjevil. Byl bych r=E1d, kdybych n=ECco =
p=F8ehl=E9dl. D=EDky za
n=E1pady M=EDra.

Postfix by to mohl zvladnout :-) Nemuzete proste jen zariznout IP adresy
ktere k tomu pouziva ? Predpokladam ze velke mailery jako seznam ci =
google
mu to nedovoli... Taky by mozna nebylo na skodu trestni oznameni. Ono to
sice chvili trva, ale pokud ho PCR odhali tak z toho zas tak lehce
nevyklouzne....

S pozdravem

*------------------------------------------------------------------------=
*
|                          Petr Simek   APS JU                           =
|
|                             psimek na jcu.cz                              =

*
=20

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 7185 =
(20120531)