OT elektronka

Milan B. milan na bastl.sk
Pátek Březen 30 22:45:55 CEST 2012

On 30.3.2012 21:47, balu na home wrote:
> ta aukcia je nejaka divna, zacinali na $9 a uz sa to vysplhalo na
> $2500. Su tam ale 4 prihodenia po sebe od toho isteho uzivatela,
> zjavne robot, alebo chcu umelo vysponovat cenu.
> V kazdom pripade by ma tiez zaujimalo co je na nej take specialne :-)

To zvysovanie ceny je normalne - proste tam clovek zada maximalnu cenu
ktoru chce za to dat a eBay zanho prihadzuje. Aspon tam nemusi clovek
stale striehnut...

Ta cena je asi jednoducho za starozitnost alebo za nahradny diel do
starozitnosti. Predavaju sa hocikde (google najde hned), zda sa ze je to
dobry biznis: "274A western electric tubes new original boxes. Rare
1950's version! $7499.99 for the pair". Skor to tipujem na zberatelstvo
ako aufiofilstvo, pretoze na prislusnych strankach sa vyskytuju priam
"filatelisticke" popisy.

Nie som odbornik, ale ta elektronka je nejaka divna.  Podla toho, co som
zatial videl tak tato elektronka mala uplne iny  tvar banky - viz napr.
datasheet http://www.westernelectric.com/spec_sheets/274A.pdf -  vsetky
obrazky od roku 1930 do 1964 co  som videl, mali tvar banky podla
datasheetu.

Mozno niekto tuzi mat doma nieco ako original blondatej Mony Lizy, to by
tu cenu vysvetlilo :) Alebo rybu s hlavou orla ....

-m-